środa, 15 stycznia 2014

Siedem słów o wypożyczaniu sprzętu

Od czasu do czasu mają miejsce niemiłe zdarzenia - różne operacje, złamania itp. po których nierzadko jesteśmy uziemieni na kilka ładnych dni czy tygodni. Sama jakiś czas temu przeszłam zabieg chirurgiczny na kolanie. Wylegiwanie się w łóżku było dla mnie męczarnią. Racja, miałam czas,by przeczytać wszystkie zaległe książki, ale niemożność ruchu mnie przytłaczał. Postanowiłam wypożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to nazbyt kosztowne, a za to niezwykle pożyteczne! Mało kto potrzebuje wózka inwalidzkiego na resztę życia, a jego kupno to bardzo często bardzo duże pieniądze. Ponadto z wypożyczalni mogą korzystać inwalidzi, którzy chcą zacząć uprawiać jakiś sport i wypożyczyć sprzęt, który im na to pozwoli. Jeżeli jesteś zainteresowana tym tematem, zerknij tu: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz